Coraz bliżej... Drukuj
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
wtorek, 06 stycznia 2015 00:11

Cześć!

Czas mija, a wieści w tym roku jeszcze nie było! Poniżej lista tego, co udało mi się zebrać spośród wszystkich postępów ostatnich trzech tygodni. Myślę, że z rzeczy ważnych przed wystartowaniem należy wspomnieć przede wszystkim o wyregulowaniu loot oraz asortymentu i umiejętności nauczanych przez NPC. W najbliższych dniach prawdopodobnie rozpoczniemy pracę nad uproszczeniem systemu zleceń kowalskich.


Mapa:

  • Dodano 15 średnich lub dużych dungeonów, oraz około 40-50 mniejszych lokacji i budowli rozsianych po powierzchni i jaskiniach. Spawnerzy już zaczęli wpuszczać tam różne bestie.
  • Dzielnica slumsów w mieście drowów ukończona, powstała też charakterystyczna piramida wojowników, w której każdy młody mroczny elf odbywa obowiązkowe szkolenie. Do zakończenia pozostały dwa niewielkie budynki oraz wisienka na torcie, czyli świątynia.
  • Większość budynków w wioskach w końcu doczekało się drzwi.
  • Seria drobnych poprawek wizualnych w różnych miejscach.


Skrypty / mechanika:

  • Regulacja loot: więcej złota z silnych potworów; zmiana rozkładu intensywności propsów; dodatkowe odporności na zbrojach; zmniejszona ilość kapeluszy, bandan itp.; znacznie zmniejszona ilość magicznych przedmiotów; mniej instrumentów muzycznych oraz magicznych zwojów.
  • System miasta: do interfejsu duszy miasta dodano obsługę mianowania/odwoływania przywódców oraz poprawiono prezentację gumpów.
  • Górnik i rybak będą w stanie wydobyć nowy rodzaj substancji: sól.
  • Stolarz oprócz koryt potrafi wyprodukować bardziej poręczną beczkę z wodą.
  • Zdzierca sprzeda niezbędne do przetrwania przedmioty: podstawowa broń, nożyczki, strzały, trochę ziół.
  • Dostępny asortyment oraz wiedza przekazywana przez wszystkich NPC miastowych została uporządkowana zgodnie z założeniami.
  • Dodatkowe regulacje wytrzymałości ekwipunku na podstawie przeprowadzanych testów z udziałem potworów.
  • Poprawa błędnej nietolerancji na ziemiach niczyich.
  • Kilka lasów i kopalń zostało wzbogaconych o dodatkowe ilości najcenniejszych rodzajów surowca.
  • Będzie widoczny komunikat przy wejście do lasu, w którym rozkład kolorowych drewien został zmodyfikowany.
  • Pokonując niektóre potwory (ognisty rumak, jednorożec, koszmar, ki-rin) mamy szansę na uzyskanie z ich włosia cięciw, które nadają broni wyjątkowe własności.


Spawny:

  • Kolejne poziomy pustynnej piramidy zostały nawiedzone. Kościany demon Sarag przybył na ziemie Nelderim.
  • Na oceanach zaroiło się od morskich potworów oraz pirackich okrętów.
  • Na cmentarzach znajdziemy więcej reagentów nekromanckich.


Serwer:

  • Zostały wgrane poczynione niegdyś zmiany w systemie rzemiosła: można już kuć i ulepszać smocze zbroje z dowolnej konfiguracji kolorowych sztab i smoczych łusek. To samo dotyczy broni dystansowej, która od teraz składa się z różnych rodzajów drewna oraz cięciw. Należy ściągnąć z działu download nową wersję pliku Cliloc oraz plików grafik.
  • Została zaktualizowana mapa - również zapraszam do działu download.

 

Poprawiony: wtorek, 06 stycznia 2015 00:26