Działamy Drukuj
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
środa, 10 grudnia 2014 23:08

Dawno nie było newsa, to fakt. Na szczęście w głównej mierze jest to spowodowane lenistwem osoby zamieszczającej wieści (czyli moim), a nie brakiem aktywności w różnych obszarach rozwoju projektu.

Odnosząc się do listy rzeczy niezbędnych do wykonania przed startem serwera chciałbym wspomnieć, że trzy z nich zostały wykonane:

  • Regulacje wytrzymałości wszelakiego ekwipunku: ogólny czas życia przedmiotów od ich nowości aż po zupełny rozpad pozostał ten sam, ale nie będzie trzeba ich już tak często naprawiać (zmniejszona szansa na spadek durability przy jednoczesnym obniżeniu jego początkowej wartości).
  • Zmiany tempa przyrostu statystyk postaci: złagodzono zależność przyrostu od sumy posiadanych statystyk oraz ogólnie zmniejszono wymagany czas treningu.
  • Zdefiniowanie działania i implementacja systemu Veteran Rewards: zdecydowaliśmy nie dawać większości nagród. Pigmenty do mebli, oręża i ksiąg będą w przyszłości dostępne w systemie zleceń myśliwskich i z umiejętności gotowania. Każda nowa postać od razu osiąga możliwość wytrenowania łącznie 720% punktów umiejętności.

Na polu pozostałych zagadnień z listy również poczyniliśmy postępy, szczegóły poniżej oraz w kolejnym newsie.

 

Skrypty/Mechanika:

  • Znaczny rozwój systemu miast, m. in. Dusze Miasta wzbogacono o opcje decyzji związanych z rozbudową miasta (wyświetlanie wymagań i kosztów budynków, zlecanie budowy); wprowadzono komendy pozwalające postaci zarządzać statusem swojego obywatelstwa; przywódcy miasta będą powiadamiani o odpowiednich wydarzeniach przez wiadomości w grze i inne.
  • Kolejna grupa nieprzyjaznych stworzeń jest gotowa na przybycie do krain Nelderim: klan wyznawców Białego Wilka wraz ze swym potężnym wodzem na czele.
  • Z energii drzemiącej w kryształach klejnotów zrodziło się pięć nowych gatunków smoków, które są gotowe wkroczyć na wyspy i podziemia Nelderim.
  • System zleceń myśliwskich wzbogacił się o nowe potwory i został zrównoważony wg trudności ich odnalezienia i pokonania w stosunku do wersji znanej nam dotychczas.
  • Użycie pawęży, halabardy oraz innych ciężkich niegdyś tarcz i broni nie będzie już wymagać tak wielu sił.
  • Walka z demonami i smokami będzie łatwiejsza przy użyciu odpowiednich broni/ksiąg/instrumentów pogromców (dodano brakujące typy potworów do grup slayer'ów).
  • Zwoje naprawy skryby powinny teraz działać jak należy.
  • Zgodnie z sugestią jednego ze spawnerów uporządkowano nomenklaturę i własności wszystkich demonów, co ułatwi pracę ekipantom i pozwoli uniknąć pojawiania się zbyt mocnych/słabych bestii w niewłaściwych miejsach.
  • Wycinanie dodatkowych porcji surowców z demonów i smoków przez myśliwego zostało naprawione.

 

Mapa:

  • Drowy wypaliły wszelką zieloną roślinność z przynależnych im terenów. Ich miasto wzbogaciło się o kilka nowych siedzib, a na drogach zaległy kamienie, grzyby i różne inne śmieci.
  • Zamek w mroźnych krainach został wyremontowany.

 

Poprawiony: środa, 10 grudnia 2014 23:56