Start Zlecenia myśliwskie
Zlecenia myśliwskie PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
niedziela, 13 grudnia 2015 21:29

Odbieranie zleceń, Rodzaje zleceń, Wypełnianie zleceń,
Opis nagród, Tabele nagród, Zestawy dużych zleceń

 

Odbieranie zleceń myśliwskich

Zlecenia myśliwskie możemy otrzymać od NPC zwanego... Myśliwym, którego każde miasto może wynająć na zwykłych zasadach. Zlecenia przeznaczone są dla klas postaci walczących i przy wyborze poziomu trudności zlecenia dla nas, Myśliwy oszacuje jedną z poniższych umiejętności:

  • Łucznictwo
  • Szermierka
  • Walka mieczami
  • Walka obuchami
  • Oswajanie
  • Magia
  • Nekromancja

Jeśli postać posiada kilka powyższych zdolności brana jest pod uwagę najwyższa z nich. Nie grają tutaj roli bonusy z biżuterii i innych przedmiotów.

Zależnie od naszego wyszkolenia czas oczekiwania na kolejne zlecenie jest różny:

Przedział umiejętności: 0.0 - 70.0 70.1 - 90.0 90.1 - 105.0 105.1 - 120.0
Czas oczekiwania: 1h 4h 6h 12h

 

Rodzaje zleceń myśliwskich

Istnieją trzy poziomy trudności zleceń:

  • Poziom 1 - najłatwiejsze
  • Poziom 2 - średnie
  • Poziom 3 - najtrudniejsze

Niezależnie od trudności wyróżnia się także dwa rodzaje zleceń:

  • Małe (SBOD) - wypełniane zwłokami potworów
  • Duże (LBOD) - wypełniane gotowymi małymi zleceniami (tak jak rzemieślnicze)

Zanim oddamy wypełnione małe zlecenie, warto zatem zastanowić się, czy nie będzie lepiej użyć go kiedyś do wypełnienia większego zlecenia.

Analogicznie jak w przypadku rzemieślniczych, każde zlecenie myśliwskie opiewa na daną ilość stworów: 10, 15 lub 20.

Zarówno poziom trudności, wielkość jak i ilość potworów zlecenia jest losowana w sposób zależny od wartości wybranej umiejętności postaci. Postacie z wyższymi umiejętnościami będą częściej dostawać zlecenia trudne i większe. Szanse na otrzymanie danego rodzaju zlecenia zależnie od wartości posiadanej umiejętności prezentuje poniższa tabela:

Umiejętność Poziom trudności 1 Poziom trudności 2 Poziom trudności 3
0.0 – 70.0 100% SBOD
0% LBOD
0% SBOD
0% LBOD
0% SBOD
0% LBOD
70.1 – 90.0 70% SBOD
10% LBOD
20% SBOD
0% LBOD
0% SBOD
0% LBOD
90.1 – 105.0 22% SBOD
5% LBOD
50% SBOD
10% LBOD
13% SBOD
0% LBOD
105.1 – 120.0 9% SBOD
2% LBOD
44% SBOD
8% LBOD
29% SBOD
8% LBOD

Szansa wylosowania ilości potworów w zleceniu równej 10 jest taka sama, jak 15 i 20.

 

Sposób wypełniania zleceń

Aby wypełnić małe zlecenie, należy po jego użyciu wskazać celownikiem zwłoki odpowiedniego potwora. Żeby tego dokonać postać musi zabić potwora samodzielnie (zadać więcej obrażeń, niż inni). Alternatywnie można też odczekać parę minut, po których zwłoki będzie mogła dodać do zlecenia dowolna osoba. Czas oczekiwania jest krótszy dla postaci będących w drużynie (party) z postacią, która stwora ubiła.

 

Nagrody za zlecenia myśliwskie

Za małe zlecenia (Small BOD) dostajemy wyłącznie złoto.

Za duże zlecenie (Large BOD) oprócz złota dostaje się jedną z nagród:

  • Artefakty - 27 różnych przedmiotów podzielonych na trzy klasy jakości:
    • I klasy (najlepsze), ilość: 8
    • II klasy (średnie), ilość: 14
    • III klasy (najsłabsze), ilość: 5
  • Talizmany - występują w dwóch klasach jakości:
    • zwykłe: bonus +5 do jednej ze statystyk (str/dex/int)
    • lepsze: jak zwykłe, a dodatkowo regeneracja many, życia lub staminy
  • Pigmenty - do zabarwiania zbroi, broni i ksiąg magii. Wyróżnia się pigmenty do czterech rodzajów materiału. W każdym z tych rodzajów występują dwie klasy jakości, czyli możemy dostać kolor z grupy ładniejszych albo mniej ładnych. Dodatkowo te ładniejsze mają zawsze o jedno użycie więcej.
    • do skór: 6 różnych kolorów, 3 lub 4 użycia
    • do drewna: 4 różne kolory, 3 lub 4 użycia
    • do metalu: 6 różnych kolorów, 3 lub 4 użycia
    • do ksiąg: 6 różnych kolorów, 1 lub 2 użycia
  • Zwój Power Hour - pozwala zresetować czas zużytego już w danej dobie PH
  • Proszki translokacji - minimum 10, maksymalnie 40
  • Ozdoby - przydatne do dekoracji domków, występują w dwóch klasach jakości:
    • mniej unikalne: maska niedźwiedzia/jelenia, czapka, pęk strzał/bełtów, sznur, bicz, róża, cztery małe dywany
    • bardziej unikalne: kolorowe figurki różnych stworzeń, duże rośliny w donicach, drut, kociołki nad ogniem, portrety, duże dywany

 

Tabele nagród

Poniższe tabele przedstawiają jakie szanse mamy na otrzymanie wybranego rodzaju nagrody za dane zlecenie.

Duże zlecenia, poziom trudności: 1
10 sztuk 15 sztuk 20 sztuk
Artefakt 0 % 0 % 0 %
Talizman 0 % 0 % 0 %
Pigment 15 % 20 % 25 %
Zwój Power Hour 0 % 0 % 0 %
Proszki translokacji (10, 15, 20)
25 % 15 % 5 %
Ozdoba mniej unikalna 60 % 65 % 70 %
Ozdoba bardziej unikalna 0 % 0 % 0 %
Ilość złota za 1 potwora 15 20 25

 

Duże zlecenia, poziom trudności: 2
10 sztuk 15 sztuk 20 sztuk
Artefakt 0 % 0 % 0 %
Talizman zwykły
5 % 10 % 15 %
Pigment 15 % 20 % 20 %
Zwój Power Hour 15 % 15 % 15 %
Proszki translokacji (20, 30, 40)
15 % 5 % 0 %
Ozdoba mniej unikalna 45 % 40 % 35 %
Ozdoba bardziej unikalna 5 % 10 % 15 %
Ilość złota za 1 potwora 60 65 70

 

Duże zlecenia, poziom trudności: 3
10 sztuk 15 sztuk 20 sztuk
Artefakt 35 % 45 % 55 %
Talizman lepszy
15 % 20 % 25 %
Pigment 0 % 0 % 0 %
Zwój Power Hour 0 % 0 % 0 %
Proszki translokacji 0 % 0 % 0 %
Ozdoba mniej unikalna 0 % 0 % 0 %
Ozdoba bardziej unikalna 50 % 35 % 20 %
Ilość złota za 1 potwora 200 205 210

 

Zestawy dużych zleceń

Tymczasowa lista, jeszcze nie przetłumaczona, znajduje się w osobnym artykule.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poprawiony: sobota, 23 stycznia 2016 18:59