Wpisany przez Elg`cahlxukuth
|
wtorek, 06 stycznia 2015 00:11 |
Cześć!
Czas mija, a wieści w tym roku jeszcze nie było! Poniżej lista tego, co udało mi się zebrać spośród wszystkich postępów ostatnich trzech tygodni. Myślę, że z rzeczy ważnych przed wystartowaniem należy wspomnieć przede wszystkim o wyregulowaniu loot oraz asortymentu i umiejętności nauczanych przez NPC. W najbliższych dniach prawdopodobnie rozpoczniemy pracę nad uproszczeniem systemu zleceń kowalskich.
Mapa:
- Dodano 15 średnich lub dużych dungeonów, oraz około 40-50 mniejszych lokacji i budowli rozsianych po powierzchni i jaskiniach. Spawnerzy już zaczęli wpuszczać tam różne bestie.
- Dzielnica slumsów w mieście drowów ukończona, powstała też charakterystyczna piramida wojowników, w której każdy młody mroczny elf odbywa obowiązkowe szkolenie. Do zakończenia pozostały dwa niewielkie budynki oraz wisienka na torcie, czyli świątynia.
- Większość budynków w wioskach w końcu doczekało się drzwi.
- Seria drobnych poprawek wizualnych w różnych miejscach.
Skrypty / mechanika:
- Regulacja loot: więcej złota z silnych potworów; zmiana rozkładu intensywności propsów; dodatkowe odporności na zbrojach; zmniejszona ilość kapeluszy, bandan itp.; znacznie zmniejszona ilość magicznych przedmiotów; mniej instrumentów muzycznych oraz magicznych zwojów.
- System miasta: do interfejsu duszy miasta dodano obsługę mianowania/odwoływania przywódców oraz poprawiono prezentację gumpów.
- Górnik i rybak będą w stanie wydobyć nowy rodzaj substancji: sól.
- Stolarz oprócz koryt potrafi wyprodukować bardziej poręczną beczkę z wodą.
- Zdzierca sprzeda niezbędne do przetrwania przedmioty: podstawowa broń, nożyczki, strzały, trochę ziół.
- Dostępny asortyment oraz wiedza przekazywana przez wszystkich NPC miastowych została uporządkowana zgodnie z założeniami.
- Dodatkowe regulacje wytrzymałości ekwipunku na podstawie przeprowadzanych testów z udziałem potworów.
- Poprawa błędnej nietolerancji na ziemiach niczyich.
- Kilka lasów i kopalń zostało wzbogaconych o dodatkowe ilości najcenniejszych rodzajów surowca.
- Będzie widoczny komunikat przy wejście do lasu, w którym rozkład kolorowych drewien został zmodyfikowany.
- Pokonując niektóre potwory (ognisty rumak, jednorożec, koszmar, ki-rin) mamy szansę na uzyskanie z ich włosia cięciw, które nadają broni wyjątkowe własności.
Spawny:
- Kolejne poziomy pustynnej piramidy zostały nawiedzone. Kościany demon Sarag przybył na ziemie Nelderim.
- Na oceanach zaroiło się od morskich potworów oraz pirackich okrętów.
- Na cmentarzach znajdziemy więcej reagentów nekromanckich.
Serwer:
- Zostały wgrane poczynione niegdyś zmiany w systemie rzemiosła: można już kuć i ulepszać smocze zbroje z dowolnej konfiguracji kolorowych sztab i smoczych łusek. To samo dotyczy broni dystansowej, która od teraz składa się z różnych rodzajów drewna oraz cięciw. Należy ściągnąć z działu download nową wersję pliku Cliloc oraz plików grafik.
- Została zaktualizowana mapa - również zapraszam do działu download.
|
Poprawiony: wtorek, 06 stycznia 2015 00:26 |