Start Magiczne Inskrypcja
Inskrypcja PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
niedziela, 02 października 2011 14:53

Wymagane przedmioty, Używanie umiejętności, Zwoje i księgi, Ingrediencje, Nauka

Starzec siedział w małym pomieszczeniu. Jego biurko zawalone było mnóstwem składników, pogniecionych zwoi z niewyraźnymi znakami oraz złamanych piór, smutnie wspominających ich dawną przeszłość w kuprze jakiegoś ptaka. Starzec namoczył po raz kolejny pióro w kałamarzu i zagryzając wargę powoli jął kreślić znaki na papierze. Stara ręka wprawiona w ruch delikatniejszy niż śpiew słowika, pływała po bieli zwoju. Kiedy tabula rasa całkowicie zamieniła się już w skupisko różnorakich znaków, starzec jął się przyglądać bacznie swemu dziełu. Jego oczy otworzyły się szeroko. -Nareszcie! Nareszcie! Dzieło mego życia! Najwspanialsza księga magiczna jaką widział ten świat. Chwycił delikatnie księgę w dłonie i ruszył do wyjścia, kiedy drzwi otworzyły się z hukiem i do pokoju wbiegł Arehon, krzycząc radośnie. -Panie! Panie, spójrz jaką wspaniałą księgę stworzyłem! Panie spójrz! Starzec odłożył swoją księgę i zaczął przyglądać się tworowi swego ucznia. Jego radosna mina powoli znikała z jego twarzy. Z wolna zaczął mówić: -Ale… ale twoja księga… jest lepsza od mojej… Uczeń podskoczył radośnie. Starzec uśmiechnął się po chwili. -No cóż, zyskałeś wspaniały skarb Arehonie, a ja kolejny cel w życiu… i kolejną porcję rozpałki – skwitował patrząc na swoją księgę.

Napisany wprawną ręką i nasycony mocą ziół zwój może stanowić różnice między życiem a śmiercią w niebezpiecznych sytuacjach. Wykształceni w Inskrypcji mogą zapisywać zaklęcia w postaci magicznych zwojów.



Wymagane przedmioty
Pióro skryby - Jest wymagane do przepisywania czarów, a także do robienia ksiąg
Sprzedawane przez: Mag, Skryba
Wytwarzane: Przy użyciu umiejętności Majsterkowanie.
Czyste zwoje - Każdy dobry skryba ma zgromadzoną sporą ilość czystych zwojów. Sprzedawane przez: Mag, Skryba, Rybak
Wytwarzane: przy użyciu umiejętności Inskrypcja
Składniki - Potrzebne są do przepisywania czarów. Do przepisania danego czaru są używane takie same zioła, jakie wymagane są przy jego rzuceniu.
Sprzedawane przez: Alchemik, Mag, Zielarz
Wytwarzane: przy użyciu umiejętności Zielarstwo



Używanie umiejętności

Zanim przystąpimy do przepisywania zaklęć musimy zgromadzić w plecaku wymagane przedmioty: pióro skryby, czyste zwoje, wymagane składniki oraz taki sam zwój w księdze czarów jaki chcemy przepisać. Musimy też posiadać odpowiednią ilość many. Aby przepisać czar należy dwukrotnie kliknąć na pióro skryby. Otworzy nam się menu inskrypcji, z którego wybieramy krąg, a następnie zaklęcie jakie chcemy przepisać. Jeśli czynność się powiedzie, nowy zwój znajdzie się w naszym plecaku.

Należy pamiętać, że im wyższy krąg zaklęć, tym są one trudniejsze do skopiowania. Oprócz przepisywania czarów każdy skryba może również robić księgi run, zamówień i czarów. Podobnie jak przy przepisywaniu czarów aby wykonać którąś z ksiąg należy mieć potrzebne materiały w plecaku i dwukrotnie kliknąć na pióro skryby, a następnie z menu wybrać księgę którą chcemy zrobić. Za pomocą menu możemy również naprawiać uszkodzone księgi oraz tworzyć zwoje naprawy.




Zwoje i księgi

Poniższa tabela przedstawia materiały potrzebne do przepisania czaru bądź zrobienia księgi, ilość wymaganej many oraz minimalny poziom umiejętności przy jakim można wykonać dany przedmiot.

Pierwszy krągDrugi krągTrzeci krągCzwarty krąg,

Piąty krągSzósty krągSiódmy krągÓsmy krąg,

Czary Nekromanty, Zaklęcia skrytobójcy, Zaklęcia tradycji wojennej,

Zaklęcia rycerskie, Inne

 


Czary z pierwszego kręgu magii

Nazwa przedmiotu
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Reakcyjna zbroja
(Reactive Armor)
- czosnek
- pajęczyna
- siarka
0 4
Niezdarność
(Clumsy)
- krwawy mech
- wilcza jagoda
0 4
Stworzenie jedzenia
(Create Food)
- czosnek
- żeń-szeń
- korzeń mandragory
0 4
Anemia
(Feeblemind)
- wilcza jagoda
- żeń-szeń
0 4
Leczenie
(Heal)
- czosnek
- żeń-szeń
- pajęczyna
0 4
Magiczna strzała
(Magic Arrow)
- siarka 0 4
Widzenie w mroku
(Night Sight)
- pajęczyna
- siarka
0 4
Osłabienie
(Weaken)
- czosnek
- wilcza jagoda
0 4

 


Czary z drugiego kręgu magii

Nazwa przedmiotu
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Zręczność
(Agility)
- krwawy mech
- korzeń mandragory
0 6
Spryt
(Cunning)
- wilcza jagoda
- korzeń mandragory
0 6
Odtrucie
(Cure)
- czosnek
- żeń-szeń
0 6
Krzywda
(Harm)
- wilcza jagoda
- pajęczyna
0 6
Magiczna pułapka
(Magic Trap)
- czosnek
- pajęczyna
- siarka
0 6
Usunięcie pułapki
(Magic Untrap)
- krwawy mech
- siarka
0 6
Protekcja
(Protection)
- czosnek
- żeń-szeń
- siarka
0 6
Siła
(Strength)
- wilcza jagoda
- korzeń mandragory
0 6

 


Czary z trzeciego kręgu magii

Nazwa przedmiotu
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Błogosławieństwo
(Bless)
- czosnek
- korzeń mandragory
3.5 9
Kula ognia
(Fireball)
- czarna perła 3.5 9
Magiczne zamknięcie
(Magic Lock)
- krwawy mech
- czosnek
- siarka
3.5 9
Zatrucie
(Poison)
- wilcza jagoda 3.5 9
Telekineza
(Telekinesis)
- czosnek
- pajęczyna
- siarka
3.5 9
Teleportacja
(Teleport)
- krwawy mech
- korzeń mandragory
3.5 9
Otwarcie
(Unlock)
- krwawy mech
- siarka
3.5 9
Kamienna ściana
(Wall Of Stone)
- krwawy mech
- czosnek
3.5 9

 


Czary z czwartego kręgu magii

Nazwa przedmiotu
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Większe odtrucie
(Arch Cure)
- czosnek
- żeń-szeń
- korzeń mandragory
17.8 11
Większa protekcja
(Arch Protection)
- żeń-szeń
- korzeń mandragory
- siarka
- czosnek
17.8 11
Klątwa
(Curse)
- czosnek
- wilcza jagoda
- siarka
17.8 11
Ściana ognia
(Fire Field)
- czarna perła
- pajęczyna
- siarka
17.8 11
Większe leczenie
(Greater Heal)
- czosnek
- pajęczyna
- korzeń mandragory
- żeń-szeń
17.8 11
Błyskawica
(Lightning)
- korzeń mandragory
- siarka
17.8 11
Wyssanie many
(Mana Drain)
- czarna perła
- pajęczyna
- korzeń mandragory
17.8 11
Translokacja
(Recall)
- czarna perła
- krwawy mech
- korzeń mandragory
- proszek translokacji
17.8 11

 


Czary z piątego kręgu magii

Nazwa przedmiotu
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Duch ostrzy
(Blade Spirits)
- czarna perła
- wilcza jagoda
- korzeń mandragory
32.1 14
Rozproszenie ściany
(Dispel Field)
- czarna perła
- czosnek
- pajęczyna
- siarka
32.1 14
Incognito
(Incognito)
- krwawy mech
- czosnek
- wilcza jagoda
32.1 14
Odbicie magii
(Magic Reflection)
- czosnek
- korzeń mandragory
- pajęczyna
32.1 14
Wybuch umysłu
(Mind Blast)
- czarna perła
- korzeń mandragory
- wilcza jagoda
- siarka
32.1 14
Paraliż
(Paralyze)
- czosnek
- korzeń mandragory
- pajęczyna
32.1 14
Ściana trucizny
(Poisnon Field)
- czarna perła
- wilcza jagoda
- pajęczyna
32.1 14
Przyzywanie stworzenia
(Summon Creature)
- krwawy mech
- korzeń mandragory
- pajeczyna
32.1 14

 


Czary z szóstego kręgu magii

Nazwa przedmiotu
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Odwołanie
(Dispel)
- czosnek
- korzeń mandragory
- siarka
46.6 20
Pocisk energii
(Energy Bolt)
- czarna perła
- wilcza jagoda
46.6 20
Eksplozja
(Explosion)
- krwawy mech
- korzeń mandragory
46.6 20
Niewidzialność
(Invisibility)
- krwawy mech
- wilcza jagoda
46.6 20
Oznaczenie
(Mark)
- krwawy mech
- czarna perła
- korzeń mandragory
- 2 proszek translokacji
46.6 20
Większa klątwa
(Mass Curse)
- czosnek
- korzeń mandragory
- wilcza jagoda
- siarka
46.6 20
Paraliżująca ściana
(Praralyze Field)
- czarna perła
- żeń-szeń
- pajęczyna
46.6 20
Odkrycie
(Reveal)
- krwawy mech
- siarka
46.6 20

 


Czary z siódmego kręgu magii

Nazwa przedmiotu
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Wielokrotne błyskawice
(Chain Lightning)
- 3 krwawy mech
- 3 siarka
- 20 krew demona
- 1 pumeks
60.7 40
Ściana energii
(Energy Field)
- 3 czarna perła
- 3 pajęczyna
- 10 kość demona
- 1 pumeks
60.7 40
Słup ognia
(Flamestrike)
- 3 pajęczyna
- 3 siarka
- 10 kość demona
- 1 pył wulkaniczny
60.7 40
Brama podróżna
(Gate Ravel)
- 3 czarna perła
- 3 siarka
- 20 proszek translokacji
- 1 oko beholdera
60.7 40
Absorpcja many
(Mana Vampire)
- 3 czarna perła
- 3 korzeń mandragory
- 20 grzyb zoogi
- 1 oko beholdera
60.7 40
Większe odwołanie
(Mass Dispel)
- 3 czarna perła
- 3 czosnek
- 20 grzyb zoogi
- 1 czarny wrzos
60.7 40
Deszcz meteorytów
(Meteor Swarm)
- 3 korzeń mandragory
- 3 siarka
- 10 kość demona
- 1 pył wulkaniczny
60.7 40
Polimorfizm
(Polymorph)
- 3 krwawy mech
- 3 pajęczyna
- 20 grzyb zoogi
- 1 czarny wrzos
60.7 40

 


Czary z ósmego kręgu magii

Nazwa przedmiotu
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Trzęsienie ziemi
(Earthquake)
- 5 żeń-szeń
- 5 siarka
- 10 turmalin
- 1 serce demona
75 50
Wir energii
(Energy Vortex)
- 5 czarna perła
- 5 wilcza jagoda
- 10 szmaragd
- 1 otoczak
75 50
Wskrzeszenie
(Resurrection)
- 5 czosnek
- 5 żeń-szeń
- 10 diament
- 1 krew smoka
75 50
Przywołanie żywiołaka powietrza
(Summon Air Elemental)
- 5 krwawy mech
- 5 pajęczyna
- 10 gwiezdny szafir
- 1 serce wyrma
75 50
Przywołanie demona
(Summon Deamon)
- 5 pajęczyna
- 5 siarka
- 10 kość demona
- 1 krew smoka
75 50
Przywołanie żywiołaka ziemi
(Summon Earth Elemental)
- 5 krwawy mech
- 5 korzeń mandragory
- 10 szmaragd
- 1 serce wyrma
75 50
Przywołanie żywiołaka ognia
(Summon Fire Elemental)
- 5 krwawy mech
- 5 siarka
- 10 rubin
- 1 serce demona
75 50
Przywołanie żywiołaka wody
(Summon Water Elemental)
- 5 krwawy mech
- 5 korzeń mandragory
- 10 szafir
- 1 otoczak
75 50

 


Czary nerkomanty

Nazwa przedmiotu
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Ożywienie martwego
(Animate Dead)
- 5 grobowy pył
- 5 krew demona
- 20 kość
- 4 kość demona
39.6 23
Krwawe ślubowanie
(Blood Oath)
- 5 krew demona
- 10  kość
- 2 kość demona
19.6 13
Trupia skóra
(Corpse Skin)
- 5 skrzydło nietoperza
- 5 grobowy pył
- 10 kość
- 2  kość demona
19.6 11
Przekleństwo broni
(Curse Weapon)
- 5 świńskie żelazo
- 5 kość
- 2 kość demona
19.6 7
Zły omen
(Evil Omen)
- 5 skrzydło nietoperza
- 5 kryształ trucizny
- 10 kość
- 2 kość demona
19.6 11
Przerażająca bestia
(Horrific Beast)
- 5 skrzydło nietoperza
- 5 krew demona
- 20 kość
- 4 kość demona
39.6 11
Przemiana w licha
(Lich Form)
- 5 grobowy pył
- 5 krew demona
- 40 kość
- 7 kość demona
69.6 23
Ociężałość umysłu
(Mind Rot)
- 5 skrzydło nietoperza
- 5 krew demona
- 15 kość
- 3 kość demona
29.6 17
Kolec
(Pain Spike)
- 1 grobowy pył
- 5 świńskie żelazo
- 10 kość
- 2 kość demona
19.6 5
Uderzenie trucizny
(Poison Strike)
- 5 kryształ trucizny
- 25 kość
- 5 kość demona
49.6 17
Podduszenie
(Strangle)
- 5 krew demona
- 5 kryształ trucizny
- 35 kość
- 6 kość demona
64.6 29
Przywołanie sługi
(Summon Familiar)
- 5 skrzydło nietoperza
- 5 grobowy pył
- 15 kość
- 3 kość demona
29.6 17
Przemiana w wampira
(Vampiric Embrace)
- 5 skrzydło nietoperza
- 5 kryształ trucizny
- 50 kość
- 10 kość demona
98.6 23
Mściwy duch
(Vengeful Spirit)
- 5 skrzydło nietoperza
- 5 świńskie żelazo
- 40 kość
- 8 kość demona
79.6 41
Uwiąd
(Wither)
- 5 grobowy pył
- 5 świńskie żelazo
- 30 kość
- 6 kość demona
59.6 23
Przemiana w ducha
(Wraith Form)
- 5 kryształ trucizny
- 5 świńskie żelazoa
- 10 kość
- 2 kość demona
49.6 17
Egzorcyzm
(Exorcism)
- 5 kryształ trucizny
- 5 grobowy pył
- 5 siarka
- 5 czarna perła
79.6 40

 


Zaklęcia skrytobójcy

Nazwa zaklęcia
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Zwierzęca forma
(Animal Form)
- 10 wilcza jagoda
- 10 krew demona
- 5 cytryn
20 10
Cios w plecy
(Back Stab)
- 10 skrzydło nietoperza
- 20 krwawy mech
- 5 bursztyn
20 30
Atak z zaskoczenia
(Surprise Attack)
- 20 pajęczyna
- 10 świńskie żelazo
- 10 rubin
60 20
Lustrzane odbicie
(Mirror Image)
- 20 czarna perła
- 10 kryształ trucizny
- 10 turmalin
40 10
Skok w cieniu
(Shadow Jump)
- 20 żeń-szeń
- 20 grobowy pył
- 15 szmaragd
30 15
Skoncentrowany atak
(Focus Attack)
- 20 świńskie żelazo
- 20 kryształ trucizny
- 15 ametyst
- 10 kość
30 20
Atak Ki
(Ki Attack)
- 20 grobowy pył
- 20 skrzydło nietoperza
- 20 gwiezdny szafir
- 20 kość
80 25
Śmiertelny cios
(Death Strike)
- 20 krew demona
- 30 wilcza jagoda
- 20 diament
- 30 kość
85 30

 


Zaklęcia tradycji wojennej

Nazwa zaklęcia
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Honorowa egzekucja
(Honorable Execution)
- 10 żeń-szeń
- 5 bursztyn
- 5 cytryn
25 10
Pewność siebie
(Confidence)
- 15 czarna perła
- 5 rubin
- 5 bursztyn
25 10
Kontra
(Counter Attack)
- 15 siarka
- 5 turmalin
- 10 cytryn
40 5
Błyskawiczne uderzenie
(Lightning Strike)
- 15 kryształ trucizny
- 5 ametyst
- 10 rubin
50 5
Uchylenie się
(Evasion)
- 15 grobowy pył
- 10 szafir
- 10 szmaragd
- 10 kość
60 10
Uderzenie z impetem
(Monumentum Strike)
- 20 krew demona
- 10 diament
- 10 gwiezdny szafir
- 20 kość
70 10

 


Zaklęcia rycerskie

Nazwa zaklęcia
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Zamknięcie ran
(Close Wounds)
- 10 korzeń mandragory
- 5 ametyst
- 5 cytryn
5 10
Oczyszczenie ogniem
(Cleanse By Fire)
- 10 siarka
- 5 bursztyn
- 5 rubin
0 10
Usunięcie klątwy
(Remove Curse)
- 20 Garlic
- 5 turmalin
- 5 szmaragd
5 20
Poświęcenie broni
(Consecrate Weapon)
- 20 świńskie żelazo
- 5 szafir
- 10 cytryn
15 10
Święta podróż
(Sacred Journey)
- 20 grobowy pył
- 5 gwiezdny szafir
- 10 rubin
- 1 proszek translokacji
15 20
Boska furia
(Divine Fury)
- 20 kryształ trucizny
- 10 szmaragd
- 10 ametyst
25 15
Odesłanie zła
(Dispel Evil)
- 20 krew demona
- 10 rubin
- 10 turmalin
35 15
Jedyny wróg
(Enemy Of One)
- 20 skrzydło nietoperza
- 10 diament
- 15 szmaragd
45 20
Święte światło
(Holy Light)
- 20 kryształ trucizny
- 30 czarna perła
- 10 diament
- 15 szafir
55 15
Szlachetne poświęcenie
(Noble Sacrifice)
- 20 grobowy pył
- 30 korzeń mandragory
- 10 gwiezdny szafir
- 20 diament
65 20

 


Inne

Nazwa przedmiotu
(Nazwa angielska)
Potrzebne materiały Minimalny
poziom
inskrypcji
Niezbędna ilość many
Księga run
(Rune Book)*
- 20 czystych zwojów
- 5 zwojów Translokacji (Recall)
- 1 zwój Bramy podróżnej (Gate Travel)
- 1 czysta runa
45 45
Czysty zwój
(Blank Scroll)

- 1 deska
- 1 materiał

40 0
Księga czarów
(Spellbook)*
- 10 czystych zwojów 50 50
Księga zamówień
(Bulk Order Book)

- 20 czystych zwojów

65 65

* Przedmiot może otrzymać podpis wykonawcy

Powrót do menu Zwojów i ksiąg

 

Bonusy dla maga


Inskrypcja na poziomie 100.0 daje również 10% wzrost obrażeń następujących czarów:
• Magiczna strzała (Magic Arrow)
• Krzywda (Harm)
• Kula ognia (Fireball)
• Błyskawica (Lightning)
• Pocisk energii (Energy Bolt)
• Eksplozja (Explosion)
• Wielokrotne błyskawice (Chain Lightning)
• Słup ognia (Flamestrike)
• Deszcz meteorytów (Meteor Swarm)

Ponadto ma ona wpływ na działanie takich czarów jak:
• Reakcyjna zbroja (Reactive Armor) – wpływa na wartość odporności fizycznej zgodnie z regułą:
(Inskrypcja/20) + 15.
• Odbicie magii (Magic Reflection) – obniża odporność fizyczną zgodnie z regułą:
25 – (Inskrypcja/20), lecz również podnosi o 10 punktów pozostałe odporności.

 

Ingrediencje

Niektóre rzadkie składniki można pozyskać jedynie wycinając je ostrzem z truchła różnych potworów:

  • Pumeks: nieumarli magowie
  • Pył wulkaniczny: ogniste potwory
  • Kość/serce demona: demony i gargulce
  • Serce wyrma: wyrmy
  • Otoczak: pajęczaki
  • Oko beholdera: ophidianie i gazery
  • Czarny wrzos: żywiołaki

 

Nauka
Nauczyciele:
Mag

Poprawiony: piątek, 18 grudnia 2015 14:51