Start
Nowości i poprawki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
niedziela, 24 stycznia 2016 09:25

Zmiany wprowadzone w ostatnich dwóch tygodniach:

  • Łukmistrz może produkować nowe typy cięciw z kolorowych skór.
  • Zwierzęta zjedzą tylko tyle z podanego im pokarmu, ile trzeba by zregenerować ich zmęczenie i zadowolenie.
  • Poprawka błędnego odczytu klasy dużych zleceń myśliwskich przy losowaniu nagrody.
  • Bonusy do umiejętności będą poprawnie wyświetlane na zidentyfikowanej biżuterii.
  • Narzędzia poszukiwacza będzie można poprawnie użyć tuż po respawnie rudy.
  • Większą ilość grzybków będzie można składać do jednej kupy.
  • Bardziej przejrzysta lista składników w menu skryby.
  • Odróżniono podpis zwłok dużych mrówek od zwykłych.
  • Stajenny obsłuży postać siedzącą na koniu.
  • Wędkę można trzymać w ręce.
  • Stworzenia czarujące nie będą używać ruchów specjalnych walki pięściami co powodowało spadek ich staminy.
  • Na świecie pojawiły się strzygi, które występowały w zleceniach myśliwskich.
  • Poprawa zepsutego poprzednio losowania koloru drewna w drwalnictwie.
  • Drwal może w każdym lesie wyciąć drewno giętkie (zielonej barwy).
  • Bijąc potwory z fali championa można otrzymać Power Scroll o wartości 105.
  • Czarujące stwory nie będą już tak efektywnie odwoływać naszych przywołańców oraz będą z nimi walczyć zamiast uciekać.
  • Zwiększenie pojemności kilku najdroższych domków proporcjonalnie do wielkości i ceny.
  • Królowa mrówek wymaga mniej grzybów (120) do przerobienia na proszek.
  • Żelazny drut wymagany do budowy statków można znaleźć u Yomotsu oraz mechanicznych strażników i wojowników.

Oprócz tego zostały przygotowane zestawy dużych zleceń myśliwskich i definicje nagród za nie. Tych zmian jednak na razie nie zauważymy w grze.

 

Na stronie pojawił się artykuł Lochy charakteryzujący większość dungeonów i pozwalający odnaleźć je na mapie. Dostępny w menu po lewej stronie

Poprawiony: niedziela, 24 stycznia 2016 11:13
 
Garść dodatków PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
czwartek, 07 stycznia 2016 14:12

Kilka ostatnio wprowadzonych dodatków i poprawek:

  • Zwiększenie i poprawienie działania spawnu lasów w okolicach Nehkrumorgh.
  • Zmiany balansu cen produktów rzemieślniczych u NPC. Wszystko co da się wytworzyć kowalstwem, krawiectwem, łukmistrzostwem i stolarstwem (bez kamieniarstwa) będzie można sprzedać u odpowiednich NPC.
  • W zwłokach niektórych bagiennych stworów będzie można znaleźć "drzewcową siekierę", będącą odpowiednikiem gargulcowego kilofa dla drwalnictwa.

 

Ponadto ze względu na powstające w miastach Graczy budynki należy pobrać nową mapę. Również plik Cliloc uległ aktualizacji.

 
Kolejne update mapy PDF Drukuj Email
Wpisany przez juri   
poniedziałek, 21 grudnia 2015 18:37

W dniu dzisiejszym zostało wgrane kilka poprawek mapy wraz z nowymi budynkami miejskimi oraz kilka poprawek skryptowych poprawiających działanie m.in. vendorów.

**********

W dniu 23.12.2015 w okolicach godziny 20:00 mam przyjemność zaprosić wszystkich chętnych na Igrzyska Śmierci, w których w nowo przygotowanej lokacji Gracze staną w boju, w którym przetrwać może tylko jeden...

Zabawa przewidziana jest na około 10-15 minut, ale rozegrane zostanie kilka rund. Szczegółowe zasady już niebawem pojawią się obok portali wiodących na "arenę" oraz na www.

Poprawiony: poniedziałek, 21 grudnia 2015 18:42
 
Aktualizacja plików PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
niedziela, 20 grudnia 2015 00:26

Prosimy o pobranie z działu download zaktualizowanych dziś plików mapy oraz cliloc.

Na świecie pojawiła się nowa lokacja przygotowana specjalnie pod event, który odbędzie się niebawem. Zapraszam do śledzenia nowych wieści!

 
Ostatnio wprowadzone PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
czwartek, 17 grudnia 2015 14:15

Ostatnie zmiany, w skrócie:

  • Komenda [GrabPojemnik pozwalająca na grabienie do wskazanego pojemnika.
  • Obniżono trochę obrażenia zadawane przez: Pustynna pluskwa, Pełzacz Bagus Gagak, Władca Jeziora Lawy, imienny smok.
  • Paser nie odmówi już współpracy z mordercami.
  • Kartograf może produkować zwoje w sposób masowy. Obniżono wagę map i zwojów.
  • NPC dający zlecenia będą reagować na zdanie zawierające człon "zlecen" (wrzucają zlecenie bezpośrednio do plecaka). Stajenny zareaguje na frazy zawierające "zmniejsz" i "sprzeda".
  • Naprawiono błąd uniemożliwiającego tworzenie kegów na mikstury i fragmentów statków.
  • Poprawiono obliczanie ilości złota z trudnych zleceń myśliwskich.
  • Zwierzęta i przywołańce dziedziczą status kryminalisty/mordercy ich właściciela.
Poprawiony: sobota, 19 grudnia 2015 14:46
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 2 z 20