Start
Identyfikacja loot PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
niedziela, 18 stycznia 2015 19:49

Jak niektórzy zauważyli od paru dni przedmioty wypadające z zabitych potworów są zidentyfikowane. Jest to tylko tymczasowa zmiana wprowadzona na serwerze dostępnym dla graczy mająca na celu ułatwienie oceny loot'u, nad którym ostatnio pracowaliśmy. Za jakiś czas przedmioty powrócą do swojego pierwotnego stanu - znowu będą niezidentyfikowane.

 
Forum i www powróciły PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
środa, 14 stycznia 2015 22:37

Sprawa domeny została pomyślnie rozwiązana. Przepraszamy za dzisiejszą przerwę w działaniu strony i forum.

 
Możliwa przerwa w działaniu www i forum PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
wtorek, 13 stycznia 2015 22:48

W najbliższych dniach kończy się okres rezerwacji domeny nelderim.org
Zostały już poczynione odpowiednie czynności mające na celu odnowienie rezerwacji, ale gdyby z jakichś przyczyn strona www lub forum Nelderim były niedostępne - nie martwcie się, wszystko prędko wróci do normy.

Poprawiony: wtorek, 13 stycznia 2015 22:48
 
Coraz bliżej... PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
wtorek, 06 stycznia 2015 00:11

Cześć!

Czas mija, a wieści w tym roku jeszcze nie było! Poniżej lista tego, co udało mi się zebrać spośród wszystkich postępów ostatnich trzech tygodni. Myślę, że z rzeczy ważnych przed wystartowaniem należy wspomnieć przede wszystkim o wyregulowaniu loot oraz asortymentu i umiej��tności nauczanych przez NPC. W najbliższych dniach prawdopodobnie rozpoczniemy pracę nad uproszczeniem systemu zleceń kowalskich.


Mapa:

  • Dodano 15 średnich lub dużych dungeonów, oraz około 40-50 mniejszych lokacji i budowli rozsianych po powierzchni i jaskiniach. Spawnerzy już zaczęli wpuszczać tam różne bestie.
  • Dzielnica slumsów w mieście drowów ukończona, powstała też charakterystyczna piramida wojowników, w której każdy młody mroczny elf odbywa obowiązkowe szkolenie. Do zakończenia pozostały dwa niewielkie budynki oraz wisienka na torcie, czyli świątynia.
  • Większość budynków w wioskach w końcu doczekało się drzwi.
  • Seria drobnych poprawek wizualnych w różnych miejscach.


Skrypty / mechanika:

  • Regulacja loot: więcej złota z silnych potworów; zmiana rozkładu intensywności propsów; dodatkowe odporności na zbrojach; zmniejszona ilość kapeluszy, bandan itp.; znacznie zmniejszona ilość magicznych przedmiotów; mniej instrumentów muzycznych oraz magicznych zwojów.
  • System miasta: do interfejsu duszy miasta dodano obsługę mianowania/odwoływania przywódców oraz poprawiono prezentację gumpów.
  • Górnik i rybak będą w stanie wydobyć nowy rodzaj substancji: sól.
  • Stolarz oprócz koryt potrafi wyprodukować bardziej poręczną beczkę z wodą.
  • Zdzierca sprzeda niezbędne do przetrwania przedmioty: podstawowa broń, nożyczki, strzały, trochę ziół.
  • Dostępny asortyment oraz wiedza przekazywana przez wszystkich NPC miastowych została uporządkowana zgodnie z założeniami.
  • Dodatkowe regulacje wytrzymałości ekwipunku na podstawie przeprowadzanych testów z udziałem potworów.
  • Poprawa błędnej nietolerancji na ziemiach niczyich.
  • Kilka lasów i kopalń zostało wzbogaconych o dodatkowe ilości najcenniejszych rodzajów surowca.
  • Będzie widoczny komunikat przy wejście do lasu, w którym rozkład kolorowych drewien został zmodyfikowany.
  • Pokonując niektóre potwory (ognisty rumak, jednorożec, koszmar, ki-rin) mamy szansę na uzyskanie z ich włosia cięciw, które nadają broni wyjątkowe własności.


Spawny:

  • Kolejne poziomy pustynnej piramidy zostały nawiedzone. Kościany demon Sarag przybył na ziemie Nelderim.
  • Na oceanach zaroiło się od morskich potworów oraz pirackich okrętów.
  • Na cmentarzach znajdziemy więcej reagentów nekromanckich.


Serwer:

  • Zostały wgrane poczynione niegdyś zmiany w systemie rzemiosła: można już kuć i ulepszać smocze zbroje z dowolnej konfiguracji kolorowych sztab i smoczych łusek. To samo dotyczy broni dystansowej, która od teraz składa się z różnych rodzajów drewna oraz cięciw. Należy ściągnąć z działu download nową wersję pliku Cliloc oraz plików grafik.
  • Została zaktualizowana mapa - również zapraszam do działu download.

 

Poprawiony: wtorek, 06 stycznia 2015 00:26
 
Wesołych Świąt! PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
środa, 24 grudnia 2014 16:00

 

W imieniu Ekipy Nelderim chciałbym życzyć wszystkim Graczom, aby świąteczny klimat nadchodzących dni był intensywniejszy niż te, które odczuwaliście podczas najlepszych ultimowych questów. Oby każdy z Was spędził ten czas tak, jak lubi najbardziej, z dala od trosk i napięć dnia codziennego.

Niechaj sylwestrowa noc przyniesie Wam więcej pozytywnych emocji, niż udane PvP! Szczęśliwego roku 2015, spełnienia planów, abyście zawsze znaleźli czas dla swoich bliskich i dla siebie.

 

Poprawiony: środa, 24 grudnia 2014 16:04
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 9 z 20