Start
Kolejne kroki w stronę światła :) PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
czwartek, 05 marca 2015 11:37

Dawno nie informowaliśmy Was o szczegółach postępu prac, czego powodem w głównej mierze jest nie brak postępu, a brak weny głównego skryby niniejszej strony czyli mnie.

Przez czas od ostatnich informacji spawnerzy nawpuszczali na kontynenty Nelderim tyle nowych stworzeń, że teraz mam problem z ich zliczeniem, zatem wybaczcie mi, że wymienię jedynie ogólnikowo niektóre z nawiedzonych miejsc.

Jeśli zaś chodzi o mechanikę, to do głównych (i niemałych zarazem) postępów zaliczę zwieńczenie zakładanych przed startem gry prac nad systemem miast oraz definitywne ustalenie listy artefaktów, ich własności i źródeł pozyskiwania. Tutaj również wypiszę jedynie najważniejsze rzeczy.

Warto wspomnieć, że parę dni temu przedłużyliśmy umowę wynajmu hostingu dla serwera o rok. Od teraz nie powinno już zatem być większych przerw w działaniu serwera dla graczy. Podziękowania dla wszystkich osób biorących udział w ostatnich testach stabliności łącza i wydajności!

Na stronie pojawiły się artykuły przedstawiające pewne rysy historyczne każdej z ras.

Spawn:

  • Na mapie pojawiły się krzyże Ankh
  • Więcej ptaków i owiec
  • Leże Ognistego Smoka
  • Podmroczna jaskinia
  • Bagna
  • Gniazda czerwonych mrówek
  • Dodatkowy obóz orków
  • Poprawione cmentarze
  • Zamkek Vargow
  • Twierdze Gagak
  • Grota Tilki
  • Wioska dzikusow
  • Podziemne jezioro
  • Jezioro Lawy (mini-boss)
  • Death Rose
  • Wejście do Kościanych Lochów
  • ...

 

Skrypty / mechanika:

  • Ogrom postępu w systemie miast, m.in. dodawanie strażników przez kanclerzy. Po szczegóły zapraszam do opisu obsługi dusz miast i komend dla mieszkańców (link widnieje również w menu strony po lewej). Wszelkie sugestie co do niniejszej dokumentacji mile widziane w temacie na forum.
  • Zakonczenie prac nad lootem: nowy, lepszy sposob liczenia intensywności propsów, dodanie magicznych ksiąg, wyregulowany loot skrzyń ze skarbem i wystepowanie map.
  • Zielarstwo/zbieractwo: od teraz zielarze mogą pozyskiwać pełen komplet reagentów łącznie z siarką i czarnymi perłami (pozostało jeszcze dorobić spawn siarki w kopalniach i niektórych jaskiniach, ale sama czynność i niezbędne narzędzia są już zaimplementowane).
  • Ostateczne zdefiniowanie szczegółów każdego z artefakrów, ich podział na klasy jakości i na występowanie. Pozostało dokonać odpowiednich prostych zmian w kodzie.
  • Naprawa błędu znanego od lat: zbieranie komendą [grab zwieszało klienta, gdy postać się poruszyła.

 

Obserwujcie Download, jutro powinien się pojawić nowy plik Cliloc do pobrania.

Poprawiony: wtorek, 24 marca 2015 17:13
 
Weekendowy test online PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
czwartek, 19 lutego 2015 18:47

W najbliższą sobotę oraz niedzielę w godzinach 17-20 planujemy przetestować przepustowość łącza i wydajność serwera, na którym obecnie stoi Nelderim. W tym celu chcemy przez pewien czas utrzymać jak największą ilość jednocześnie zalogowanych graczy. Co prawda możliwe jest uruchomienie kilku klientów jednocześnie na komputerze i dokonanie kilku równoległych logowań, więc w pewnej mierze testu możemy dokonać sami wewnątrz ekipy. Niemniej jednak myślę, że sprawdzian z uczestnictwem graczy łączących się z różnych lokacji i zachowujących pewną aktywność w grze będzie bardziej miarodajny. Dlatego też prosimy o pomoc wszystkich, którzy będą mieć w ten weekend trochę czasu - wystarczy zalogować do gry i odpalić jakieś makro albo pośmigać samemu. Można z kilku klientów.

 
Powrót serwera dla graczy PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
piątek, 13 lutego 2015 21:48

Cześć!

Dokonaliśmy wyboru hostingu w związku z czym od dziś serwer gry jest znowu dostępny dla Was. Zapraszamy do logowania na nowy adres: 94.124.15.85

Pamiętajcie o nowym clilocu oraz mapie z działu download.

Od czasu poprzedniej aktywności serwera mechanika gry została wzbogacona między innymi o kompletną obsługę systemu miast, co umożliwia stawianie posterunków strażniczych przez gracza. Zachęcam do przetestowania tego mechanizmu i podzielenia się ewentualnymi spostrzeżeniami. Na forum w dziale Dyskusje został stworzony specjalny wątek opisujący sposób zarządzania miastem. Dajcie proszę znać jeśli uważacie, że do owej instrukcji trzeba coś dodać lub lepiej wyjaśnić.

Więcej szczegółów odnośnie postępu prac ostatnich tygodni (tak, są postępy :)) opiszę w kolejnym newsie.

Poprawiony: sobota, 14 lutego 2015 13:12
 
Serwer czasowo niedostępny PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
środa, 28 stycznia 2015 18:42

Jak niektórzy zauważyli serwer gry nie jest obecnie dostępny. Dotychczas gościnnie hostował nas Neotr, ale jego serwer nie będzie już widniał w sieci. Przeglądamy i rozważamy dostępne oferty, jak tylko zdecydujemy się na którąś z nich uruchomimy grę ponownie.

Niemożność udostępnienia serwera graczom w żaden sposób nie powstrzymuje nas od rozwijania projektu - prace nadal trwają.

Poprawiony: środa, 28 stycznia 2015 18:46
 
Do przodu! PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
poniedziałek, 19 stycznia 2015 11:44

Cześć!
Przedstawiam skrót z naszych osiągnięć ostatnich dwóch tygodni. Jako najważniejsze postępy mające znaczny wpływ na termin otwarcia serwera wskazał bym na rozwój systemu miast, zakończenie prac mających na celu ułatwienie zdobywania runicznych narzędzi rzemieślniczych oraz utworzenie nowych artefaktów. Bardziej szczegółowa lista poniżej. Przypominam o nowym Cliloc w dziale download.

 

Mechanika:

  • Wybudowanie w mieście portu umożliwi wymianę jednych surowców na inne w obrębie skarbca.
  • Obecność ambasady pozwoli na bezpośredni transfer surowców ze skarbca do innego miasta.
  • Miastowy NPC nie obsłuży nikogo, jeśli miasto zalega z opłatami za jego siedzibę.
  • Zmiany w zleceniach rzemieślniczych: znacznie zwiększona szansa na zlecenia z kolorowych surowców; czerwone i niebieskie narzędzia runiczne w nagrodę zamiast zwoju błogosławieństwa; otrzymując młotek runiczny mamy 30% szans, że będzie on o jeden poziom wyższy.
  • Utworzono wstępnie 85 artefaktów, z których większość po drobnych zmianach zostanie wykorzystana.
  • Świat Nelderim nawiedził nieprzyjazny zakon Koraha Tilki.
  • Klan białego wilka ma kilku nowych członków, a starzy zostali wzmocnieni.
  • Zwiększono czas rozpadu zwłok do 30 minut.
  • Ułatwiono sposób treningu Identyfikacji na poziomie 90-100%.
  • Do produkcji różdżek identyfikacji nie ptorzeba już tak wiele proszku translokacji.
  • Zniesiono ograniczenia dotyczące umiejętności okradania postaci graczy: nie trzeba już przynależeć do NPC gildii, można mieć na koncie morderstwa.
  • Zmiany cen domków dostępnych dla graczy oraz ich pojemności.
  • Drwal może ciąć kłody na deski przy pomocy topora.
  • W zwłokach potworów można znaleźć mikstury.
  • Zmiana sposobu wyświetlania surowca użytego do produkcji zbroi i broni, poprawa wyświetlania opisu drewnianego oręża.
  • Zdzierca sprzedaje worki i pudełka. Zmiany w asortymencie i rzeczach skupowanych przez łukmistrza.
  • Poprawka mylącego koumnikatu NPC podczas oddawania zleceń.
  • Poprawka działania LRC względem czarów wymagających proszku translokacji.
  • Poprawka w obliczaniu szansy na zastosowanie ataku specjalnego przez potwory.



Spawny:

  • Poprawki w bagiennej jaskini i obozie orków.


Mapa:

  • Pojawiły się nowe sposoby podrózy między kontynentami.
  • Otwarto kilka nowych lokacji, między innymi mrowisko.
Poprawiony: czwartek, 05 marca 2015 11:15
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 8 z 20