Start
Najświeższe zmiany PDF Drukuj Email
Wpisany przez Gorgoth   
środa, 20 maja 2015 21:04

Podsumowanie zmian od dnia 08.05.2015 do 20.05.2015:

  • Naprawiono grafikę surowego żeń-szenia.
  • Naprawiono wejście do ognistego dungeonu.
  • Dusza miasta: Poprawa widoczności budynków do budowy, cena surowca będzie wyświetlana na zielono, jeżeli skarbiec posiada wymaganą ilość.
  • Dusza miasta: lista kanclerzy jest widoczna dla każdego obywatela.
  • [kox wyświetla tylko te umiejętności, na których mamy ustawioną strzałkę przyrostu w górę.
  • Umożliwiony koks Bushido (Tradycja wojenna) i Ninjitsu (Skrytobójstwo) od zera do 30.
  • Naprawa blokującej się komendy [grab na postaci.
  • [grab obsługuję kolorowe skory.
  • Zdzierca skupuje wyroby majstra i stolarza.
  • Wprowadzono 4-8% szansy na loot kości demona do następujących stworzeń (należy pociąć zwłoki): Balron, GreaterArcaneDaemon, GreaterDaemon, GreaterChaosDaemon, Horde/GreaterHordeDaemon, WladcaJezioraLawy, GreaterMoloch.
  • NPC z nieaktywnego budynku nie będzie obsługiwał zleceń rzemieślniczych.
  • Naprawa błędu z nabijaniem morderstw: postać przy śmierci resetuje listę swoich agresorów.
  • Obrażenia od kwasu mrówek zmniejszone z 30 na 20.
  • Nieco zwiększony przyrost umiejętności Drwalnictwa i Górnictwa (teraz odpowiada rzeczywistemu delay'owi umiejętności).


Uwagi odnośnie treningu Bushido:

- Poniżej 25 skilla można ćwiczyć czarem Confidence (Pewność siebie).

- Pewność siebie nigdy się nie uda poniżej 25 skilla, spowoduje jednak rozwój umiejętności.

- Czar będzie czasami używał manę, pomimo że się nie udał - nie jest to bug, ma to na celu utrzymać tempo/koszt treningu w granicach normy tak jak to wygląda dla czarów, na które mamy szansę.

Należy uaktualnić wersję mapy oraz grafik.
Poprawiony: środa, 20 maja 2015 21:28
 
Zagroda na owce PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
piątek, 08 maja 2015 03:25

Zgodnie z Waszą sugestią wprowadziliśmy możliwość utworzenia w okolicach miasta zagrody dla owiec. Nie zagwarantuje ona bezpieczeństwa rogacizny, jednak z pewnością w znacznym stopniu ułatwi jej gromadzenie w pobliżu miasta. Zagrodę można także wykorzystać do spędzania innych rodzajów zwierząt, np. koni. W duszy miasta pojawiła się odpowiednia pozycja pozwalająca zlecić budowę owego przybytku. Poprawne wyświetlenie opcji wymaga użycia nowego Cliloca dostępnego w dziale download. Pamiętajmy, że po zleceniu budowy może minąć parę dni, zanim ktoś z członków ekipy będzie w stanie zaktualizować pliki mapy wprowadzając budowlę do gry.

Poza tym zmodyfikowano parę innych rzeczy, spośród których o kilu komunikowaliśmy już na forum:

  • Poprawa błędu sprawiającego, że na listę obywateli miasta mógł wskoczyć potworek (występowało gdy ktoś skasował postac będącą obywatelem).
  • Naprawa jednego z wejść do mrowiska.
  • Przetłumaczenie okrzyków orków.
  • Przetłumaczenie okrzyków szczuroczłeków i jaszczuroludzi! :)
  • Usprawnione przeglądanie listy obywateli w duszy miasta.
  • Poprawka wyświetlania stosunku miasta do innych osad.
  • Samonaprawianie będzie występować w natężeniu maksymalnie 3 punktów.
  • Dodanie brakującego spawnu na terenach Darkelotów.
Poprawiony: piątek, 08 maja 2015 03:26
 
Zmiany PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
niedziela, 03 maja 2015 03:13

Dziś, czyli 3 maja 2015, zostały wgrane na serwer nowe modyfikacje i poprawki. Oto lista większości z nich:

  • Na zbrojach i ubraniach widać nie tylko poszczególne odporności, ale też ich sumę.
  • Poprawa błędnego wyświetlania bonusa do umiejętności na niezidentyfikowanej biżuterii, co sprawiało wrażenie, że przedmiot ma mniej propsów niż w rzeczywistości.
  • Zmiany w umiejętności rozmowa z duchami: mowa nieżywych postaci jest zawsze zrozumiała dla postaci o poziomie umiejętności 100% bez potrzeby jej aktywnego użycia. Obecność takiej postaci w pobliżu nie ma już wpływu na to czy inni rozumieją ducha.
  • Zmiany w Tradycji wojennej: zniwelowana zależność działania czarów od poziomu taktyki i anatomii (bonus dostępny domyślnie). Wydłużenie czasu działania zaklęć Pewność siebie i Kontra, zwiększenie zasięgu Uderzenia z impetem.
  • Czas życia kościanego rumaka (ożywieniec tworzony zaklęciem nekromanty) wydłużony do około 80 minut.
  • Poprawki w nazwach niektórych stworzeń, dodatkowe tłumaczenia.
  • Komenda dla Mistrzów Gry pozwalająca sprawdzać czy gracz ma aktywne Power Hour.
  • Modyfikacje spawnów stworzeń.

 

Należy pobrać nową wersję pliku Cliloc z działu Download.

 


Poprawiony: niedziela, 03 maja 2015 03:14
 
3... 2... 1... PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
piątek, 24 kwietnia 2015 10:24

...Start!

 

Zaczynamy!

W imieniu wszystkich, którzy przyłożyli rękę do budowy shardu Nelderim mam przyjemność ogłosić, że nasze wysiłki w końcu wydały owoc - oficjalnie uruchamiamy serwer!

Wszystko, co zaplanowaliśmy przed rozpoczęciem zabawy zostało zgodnie z planem wykonane. Już w najbliższą niedzielę, czyli 26 kwietnia 2015 w godzinach wieczornych (20:00 - 21:00) każdy szczęśliwy posiadacz konta gry będzie mógł się zalogować i stworzyć swoją pierwszą postać.

Formularz zakładania kont zostanie aktywowany jutro rano (sobota) i będzie dostępny w menu po lewej stronie - pozycja Załóż konto. Postaramy się sprawdzać podania jak najszybciej, aby w niedzielę można było grać.

Do zobaczenia w świecie Nelderim!

 

Poprawiony: piątek, 24 kwietnia 2015 10:35
 
Kolejne kroki w stronę światła :) PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
czwartek, 05 marca 2015 11:37

Dawno nie informowaliśmy Was o szczegółach postępu prac, czego powodem w głównej mierze jest nie brak postępu, a brak weny głównego skryby niniejszej strony czyli mnie.

Przez czas od ostatnich informacji spawnerzy nawpuszczali na kontynenty Nelderim tyle nowych stworzeń, że teraz mam problem z ich zliczeniem, zatem wybaczcie mi, że wymienię jedynie ogólnikowo niektóre z nawiedzonych miejsc.

Jeśli zaś chodzi o mechanikę, to do głównych (i niemałych zarazem) postępów zaliczę zwieńczenie zakładanych przed startem gry prac nad systemem miast oraz definitywne ustalenie listy artefaktów, ich własności i źródeł pozyskiwania. Tutaj również wypiszę jedynie najważniejsze rzeczy.

Warto wspomnieć, że parę dni temu przedłużyliśmy umowę wynajmu hostingu dla serwera o rok. Od teraz nie powinno już zatem być większych przerw w działaniu serwera dla graczy. Podziękowania dla wszystkich osób biorących udział w ostatnich testach stabliności łącza i wydajności!

Na stronie pojawiły się artykuły przedstawiające pewne rysy historyczne każdej z ras.

Spawn:

  • Na mapie pojawiły się krzyże Ankh
  • Więcej ptaków i owiec
  • Leże Ognistego Smoka
  • Podmroczna jaskinia
  • Bagna
  • Gniazda czerwonych mrówek
  • Dodatkowy obóz orków
  • Poprawione cmentarze
  • Zamkek Vargow
  • Twierdze Gagak
  • Grota Tilki
  • Wioska dzikusow
  • Podziemne jezioro
  • Jezioro Lawy (mini-boss)
  • Death Rose
  • Wejście do Kościanych Lochów
  • ...

 

Skrypty / mechanika:

  • Ogrom postępu w systemie miast, m.in. dodawanie strażników przez kanclerzy. Po szczegóły zapraszam do opisu obsługi dusz miast i komend dla mieszkańców (link widnieje również w menu strony po lewej). Wszelkie sugestie co do niniejszej dokumentacji mile widziane w temacie na forum.
  • Zakonczenie prac nad lootem: nowy, lepszy sposob liczenia intensywności propsów, dodanie magicznych ksiąg, wyregulowany loot skrzyń ze skarbem i wystepowanie map.
  • Zielarstwo/zbieractwo: od teraz zielarze mogą pozyskiwać pełen komplet reagentów łącznie z siarką i czarnymi perłami (pozostało jeszcze dorobić spawn siarki w kopalniach i niektórych jaskiniach, ale sama czynność i niezbędne narzędzia są już zaimplementowane).
  • Ostateczne zdefiniowanie szczegółów każdego z artefakrów, ich podział na klasy jakości i na występowanie. Pozostało dokonać odpowiednich prostych zmian w kodzie.
  • Naprawa błędu znanego od lat: zbieranie komendą [grab zwieszało klienta, gdy postać się poruszyła.

 

Obserwujcie Download, jutro powinien się pojawić nowy plik Cliloc do pobrania.

Poprawiony: wtorek, 24 marca 2015 17:13
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 7 z 20