Start
Turniej walk! PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
czwartek, 03 września 2015 19:54

W środę 9 września o godzinie 19:00 na neutralnym gruncie Dzikiego Portu odbędzie się turniej walk wojowników, magów, skrytobójców i wszystkich, którzy chcą wypróbować swoich sił w równym pojedynku! Każdy uczestnik walk zostanie odznaczony, na zwycięzców oczekują nagrody w postaci niespotykanych gdzie indziej przedmiotów, a obserwatorzy mają szansę wzbogacić się nieco na zakładach.

Ogólne zasady:

  • Walka odbywa się w obrębie areny, uczestnicy poruszają się na własnych nogach (nie konno).
  • Dozwolone jest korzystanie z umiejętności poruszania się w ukryciu.
  • W pojedynku nie mogą uczestniczyć zwierzęta, ani przywołańce.
  • Oczywiście nie będzie rabowania i nikt nie zostanie posądzony o morderstwa.

Dalsze szczegóły zostaną ogłoszone przed rozpoczęciem turnieju. Chęć uczestnictwa można zgłosić na forum w tym temacie - nie ma konieczności wpisywania imienia postaci, wystarczy zaznaczyć obecność. Zapraszamy wszystkich i zachęcamy do śmiałego uczestnictwa: priorytetem jest dobra zabawa, zwycięstwo to tylko dodatek :) Na zgłoszenia oczekujemy do środy, do 18:30.

Poprawiony: wtorek, 08 września 2015 15:25
 
Podsumowanie ostatnich zmian PDF Drukuj Email
Wpisany przez Gorgoth   
niedziela, 23 sierpnia 2015 18:35

Nowości

  • Dodanie produkcji statków stolarzowi
  • Wosk można wyciąć z bagnistych mobów
  • Do dropu bossów dodano artefakty
  • Posterunki można teraz przenosić bez potrzeby ich wyłączania
  • "Moje obywatelstwo" pokazuje teraz podsumowaną ilość oddania wobec miasta oraz ilość punktów, które obywatel już zużył na nagrody miastowe
  • Zostały dodane dwie pierwsze możliwe nagrody miastowe: szata miastowa oraz szata miastowa z kapturem. Obie są pobłogosławione, posiadają inne ceny i parametry. Każde miasto posiada własną. Nie można używać szat zdobytych w innym mieście niż to do którego przynależymy
  • Nazwa miasta do którego przynależy gracz będzie wyświetlana w paperdollu

Zmiany

  • Dwukrotnie zwiększono prędkość martwych, wiernych petów
  • Przeglądanie obywateli względem czasu przystąpienia jest teraz możliwe wobec wszystkich obywateli, nie tylko najstarszych
  • Przetłumaczono wiele zwrotów w clilocu (statki, kamienie, obrona postaci)

Poprawy błędów

  • Krzykacze
  • Plotki

Należy pobrać najnowszy plik cliloc.
Poprawiony: poniedziałek, 24 sierpnia 2015 07:22
 
W kupie siła PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
sobota, 15 sierpnia 2015 10:59

Halrand kroczył pośród zebranych przez siebie Norstygów, spoglądając po ich milczących twarzach, na których malowała się gotowość do poświęcenia i ruszenia pod jego przywództwem. Przez kilka chwil chodził tak, od jednego do drugiego, aż wreszcie zdecydował się podjąć:
- Poszukuję chętnych do ruszenia przez Podmrok, na wschód, do ziemi leśnych ludzi - zaczął. - Są tutaj tacy, którym leży na sercu dobro naszej społeczności i którzy gotowi są wyciągnąć rękę do niegdysiejszego wroga?
Zapanowało krótkie milczenie, przerywane od czasu do czasu nikłymi pomruknięciami. Wszyscy spoglądali po sobie, nie śmiąc wyrzec ni słowa. Wreszcie ktoś zapytał:
- A co z jarlem? Co z jego rozkazami? Bedwyr jest jarlem, Halrandzie, i wyraźnie powiedział...
Wojownik uniósł dłoń i odparł jedynie:
- Już niedługo.


W imieniu grupy Graczy serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych (głównie rewiańczyków i norstygów) do uczestniczenia w spotkaniu międzyrasowym w najbliższe żniwa (tj. niedziela 16.08.2015) w godzinach wieczornych (18-19 wieczorem), mającym na celu zjednoczenie społeczności graczy Nelderim i rozpoczęcie, a przynajmniej omówienie zasad wspólnej gry.

 
Kluczowe zmiany... PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
poniedziałek, 27 lipca 2015 09:50

Ostatnimi dniami zostały wprowadzone następujące zmiany:

  • Gracz może utworzyć na swoim koncie dwie postaci.
  • Przyrost umiejętności i statystyk postaci został zwiększony dwukrotnie.
  • Regulamin zezwala na bierne makrowanie.
  • Dynamiczne zmniejszenie kosztów rozbudowy i utrzymania miast względem współczynnika liczonego na podstawie średniej ilości zalogowanych graczy (online): koszty rozbudowy moga spaść nawet do 40%, a koszt utrzymania do zera.
  • NPC Zdzierca będzie sprzedawał gotowe runy oznaczone lokacjami w pobliżu każdego z czterech miast, a także sprzeda niewielką ilość proszku translokacji.

 

W powyższych decyzjach kierowaliśmy się informacjami od Graczy, z których wynikało, że poziom gry w dniach o niskim online jest zbyt trudny. Mamy nadzieję, że ułatwiona podróż oraz możliwość stworzenia niezbędnych narzędzi lub wskrzeszenia konia drugą postacią rozwiąże wiele codziennych problemów. Liczymy na to, iż obniżony koszt utrzymania budowli oraz zwiekszone tempo rozwoju umiejętności rzemieślniczych w połączeniu ze zmianą regulaminu pozwolą na pozyskanie niezbędnych NPC do waszych miast, a także zachęcą do udziału w zabawie tych z Was, którzy nie moga na codzień poświęcić zbyt dużo czasu na Ultimę. Dziękujemy wszystkim za nadesłane sugestie.

Poprawiony: środa, 05 sierpnia 2015 11:12
 
Arkani PDF Drukuj Email
Wpisany przez juri   
sobota, 04 lipca 2015 13:22

Szedł z wolna, nasłuchując uważnie czy aby coś lub ktoś nie czyha za pobliskim krzewem. Jak zwykle brakowało mu ziół, których ilości nie przeliczył dokładnie i jak zwykle, musiał się po nie wybrać w nocy do lasu. Schylając się raz po raz po kolejne reagenty, dosłyszał trzask za plecami. Stanął jak wryty, nie śmiąc się poruszyć. Gdy wreszcie zebrał się na odwagę, zatrzymał go wysoki, zimny głos, jeszcze bardziej ozięblający sytuację.
- Śmiertelniku...
Norstyg przełknął ślinę i odwrócił się rychle, pochodnią rozświetlając głuszę.
- Śmiertelniku, posłuchaj mnie uważnię - powtórzył głos wydobywający się niewiadomo skąd.
- Kto tu jest?! Czego chcesz?!
Z ciemności wyłoniła się istota przypominająca cień, jaki rzucają żywi ludzie. Zionęła od niej pustka, jakby nie należała już do tego świata; było w niej coś, co nakazywało się jej bać.
- Mam dla ciebie zadanie - powiedział duch. - Zbierz śmiałków, najodważniejszych, jakich znajdziesz. Poproś o pomoc odległe ludy i plemiona z innych wysp. Obiecaj im nagrodę, którą dotrzymasz także i ty, wzamian za pomoc dumnemu Arkani...
Norstydzki czarownik nabrał ze świstem powietrza i poruszył się mimowolnie, nie wypowiedział jednak ani słowa, wstrząśnięty całą sytuacją.
- Będę was oczekiwał we wieży na Północy, na wyspie nękanej wulkanicznymi wstrząsami... Spieszcie się!


Serdecznie zapraszamy graczy do udziału w wyprawie pod przewodnictwem nękanego przez widmo Norstydzkiego czarodzieja w późniejszych dobach najbliższych Żniw!

 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 5 z 20