Start
Zmiany na mapie PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
piątek, 11 grudnia 2015 02:33

Kolejne efekty prac nad światem Nelderim zostały dziś wgrane na mapę. Zapraszam do działu Download po jej kolejną wersję.

 
Porcja nowości PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
wtorek, 08 grudnia 2015 18:03

Dawno nie dawaliśmy znać o tym co się dzieje z mechaniką i spawnami, co wcale nie oznacza, że nic się nie działo. W ciągu ostatnich kilku tygodni poza dodaniem na mapę budynków miejskich oraz kilku nowych budowli i usprawnień do już istniejących wprowadziliśmy serię dodatków, których listę prezentujemy poniżej.


Znaczniejsze zmiany i dodatki:

  • Stajenny przechowa dla nas o jedno zwierze więcej.
  • Większość produktów stolarza otrzyma kolor zależny użytego drewna.
  • Meble będzie można porąbać z powrotem na deski (podobne do przetapiania w kowalstwie).
  • Ze zwłok potworów będzie można uzyskać nieporównywalnie więcej niż dotychczas rzadkich składników potrzebnych skrybie do produkcji zwojów zaklęć. Będzie za to mniej samych zwojów. Nowy parametr dla komendy [grab.
  • Przywrócono możliwość zmniejszania zwierząt do statuetek.
  • Wszelkie jaskinie, podziemia oraz kopalnie będą ciemne niezależnie od pory dnia. Nastąpiła zmiana w działaniu mikstury/czaru widzenia w ciemności oraz tej samej własności występującej na zbrojach. Efekt ze zbroi kumuluje się z czarem/miksturą dając dodatkową jasność.
  • Każda postać może wybudować domek.
  • W lasach pojawiły się jednorożce i kitsune.
  • Znacznie zwiększono spawn ziół na świecie.
  • Oswojone owce nie będą znikały z zagrody.
  • Przyspieszony trening Identyfikacji na przedmiotach nie dających szansy na powodzenie (około połowa normalnego przyrostu, zamiast kilku procent).


Mniejsze poprawki i regulacje:

  • Oswojone zwierzęta nie będą już mieć problemu z treningiem magii.
  • Honor rośnie również przy korzystaniu z pomocy osowjonych zwierząt.
  • System anty-spamu na czar Magiczna strzała będzie działał wyłączni w walce z postacią gracza (pvp). Wyłączony anty-spam dla czaru Eksplozja.
  • Stajenny poda nam cenę zanim zdecydujemy sprzedać zwierzę.
  • Prastary licz będzie wrażliwy na bronie i księgi z własnością pogromca nieumarłych.
  • Naprawiono błąd z wycinaniem cięciwy z włosia jednorożca, kirina, koszmara i ognistego wierzchowca. Dwukrotnie zwiększona szansa na cięciwę.
  • Niezidentyfikowana własność pogromcy żywiołaków będzie wyświetlana jako super pogromca.
  • Produkcja czaru Mark wymaga proszku translokacji.
  • Myśliwy doceni również umiejętność władania mieczami.
  • Ilthar D'orbb nie będzie paraliżował, za to jego odporność na truciznę nie będzie nigdy niska.
  • Poprawki błędnie nazwanego czarnego wrzosu i serca demona w menu skryby. Tłumaczenie kilku innych składników.
  • Produkcja zwojów obejmie również kolorowe drewno.
  • Poprawiono sprawdzanie ilości złota w plecaku przy zakupach u NPC.
  • Komunikat o niemożności sprowokowania potwora sprawdzany będzie już przy wybraniu pierwszego z nich.
  • Rycerz nauczy umiejętności Pogromcy.
  • Zdzierca sprzeda również runę w pobliże Magizhaar.

 

Z dniem dzisiejszym zaktualizowany został plik Cliloc - prosimy ściągnąć nową wersję z działu Download.

Poprawiony: wtorek, 08 grudnia 2015 18:07
 
Aktualizacja mapy PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
wtorek, 01 grudnia 2015 15:52

Na mapie powstało kilka nowych rzeczy - prosimy pobrać aktualizację z działu download i rozpakować do katalogu z grą.

 
Połączenie z serwerem przywrócone PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
czwartek, 12 listopada 2015 18:56

Otrzymaliśmy od firmy wynajmującej nam serwer informację o przyczynie problemów i zapewnienie o podjęciu kroków mających na celu uniknięcie tego typu sytuacji w przyszłości. Zakładamy zatem, że nie powinno już być problemów z połączeniem do serwera gry.

 
Problemy z połączeniem PDF Drukuj Email
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
czwartek, 12 listopada 2015 01:56

Jak niektórzy z Was mogli zauważyć w ciągu kilku ostatnich dni zdarzały się problemy z połączeniem do serwera gry. Przyczyna leży po stronie firmy udostępniającej nam hosting. Sprawa jest wyjaśniana, mamy nadzieję, że wkrótce sytuacja się poprawi.

Poprawiony: czwartek, 12 listopada 2015 01:57
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 3 z 20